پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119914
نوري: به خاطر اهدافم از پيکان جدا شدم
تاریخ انتشار : 1393/10/03 08:56:13
نمایش : 1209
هافبک جديد تيم فوتبال استقلال گفت: به خاطر اهدافي که داشتم از پيکان جدا شده و به استقلال آمدم، مطمئنا اين تيم مي‌تواند قهرمان ليگ شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ميلاد نوري در خصوص پيوستنش به استقلال گفت:من شرايط خوبي در پيکان داشتم ولي تصميم گرفتم تيمي را انتخاب کنم که پيشرفتم در آن به چشم بيايد.

وي افزود:براي انتخاب تيم چند گزينه هم داشتم که استقلال يکي از آنها بود و البته به اين دليل که تجربه حضور در اين تيم را داشتم به استقلال آمدم.

هافبک جديد تيم استقلال در خصوص شرايط خودش در نيم فصل اول گفت: انصافا در پيکان همه چيز مهيا بود و آنها همه جوره از بازيکنانشان حمايت مي‌کردند.من هم شرايط خوبي داشتم ولي به خاطر اهدافم استقلال را انتخاب کردم.

وي در خصوص اينکه کار کردن با قلعه‌نويي چقدر در اين تصميم تاثير داشت به فارس گفت:قلعه‌نويي مربي سابقم بود و از نحوه کار با او آشنا بودم.به همين دليل تصميم گرفتم به استقلال بيايم و زير نظر او کار کنم.

نوري در پايان در خصوص اينکه استقلال را چقدر مي‌شناسد و فکر مي کند اين تيم مي‌تواند قهرمان شود يا خير گفت:من بازيکنان را به خوبي مي‌شناسم و با اکثريت آنها همبازي بودم.مطمئن هستم اين تيم توانايي قهرماني را دارد و خودم هم به همين دليل به اين تيم آمدم.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html